Współpraca

Chcesz zostać Partnerem, Sponsorem lub Patronem medialnym
XI edycji Konferencji HR Directors Summit?
Skontaktuj się z nami >>

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer tworzy nowatorskie rozwiązania i uczestniczy w wielu projektach wydawniczych, również międzynarodowych. Menedżerom i specjalistom HR dostarcza aktualne, kompleksowe i rzetelnie opracowane informacje i wiedzę. Wydawnictwo korzysta z doświadczeń całej grupy wydawniczej Wolters Kluwer (obecnej w 26 krajach, zatrudniającej ponad 18 tys. pracowników). Nasze publikacje wydawane są pod trzema markami ABC, LEX i Oficyna– są to publikacje elektroniczne, czasopisma, książki i szkolenia. Jesteśmy aktywni również na rynku konferencji dedykowanych branży HR.

Partnerzy merytoryczni

LEX HR

LEX HR to program stanowiący jedyne na rynku połączenie 3 elementów z zakresu miękkiego i twardego HR oraz prawa pracy i ubezpieczeń społecznych: profesjonalnej wiedzy, usług doradczych oraz innowacyjnych narzędzi.

Dzięki LEX HR użytkownicy łatwiej przygotują szkolenia dostosowane do potrzeb firmy w zakresie m.in. zarządzania talentami, zarządzania sobą, zarządzania zmianą i motywowaniem pracowników; zyskują praktyczną wiedzę nt. wdrażania nowych procesów w firmie, jak np. rekrutacja i adaptacja pracowników (onboarding), oceny okresowe, system szkoleń, audyt HR; będą na bieżąco z najnowszymi trendami w obszarze szeroko pojętego HR; zapoznają się z wdrożeniami projektów HRM w znanych polskich firmach (studia przypadków); otrzymują bezpośredni dostęp do ekspertów z twardego i miękkiego HR.

LEX Kadry

LEX Kadry to kompendium aktualnej wiedzy z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Program ułatwia codzienną pracę z dokumentacją kadrową, proponuje gotowe rozwiązania i gwarantuje szybki dostęp do potrzebnych informacji.

Dzięki LEX Kadry użytkownicy:

- dowiedzą się jak chronić dane osobowe pracowników zgodnie z RODO
- dowiedzą się, jak prowadzić dokumentację pracowniczą po zmianach od 1 stycznia 2019 r.
- zyskają wiedzę nt. nowych składek, jakie będzie musiał odprowadzać pracodawca w 2019 r.
- łatwiej podejmą decyzję, czy bardziej korzystne jest tworzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych czy Pracowniczych Programów Emerytalnych
- dowiedzą się, jak realizować obowiązki pracodawcy w zgodzie z przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- precyzyjnie przygotują się do kontroli PIP i ZUS

Partnerzy

AEGON

Aegon jest wiodącą firmą na świecie, która oferuje rozwiązania emerytalne ubezpieczenia na życie i zarządzanie aktywami. Holenderskie korzenie firmy sięgają prawie 200 lat. Dzisiaj prowadzimy działalność w ponad 20 krajach Europy, Azji i Ameryk. Na całym świecie zaufało nam ponad 29 milionów Klientów, którymi opiekuje się prawie 26 000 pracowników.

Na polskim rynku Aegon jest obecny od 2005 roku i obecnie obsługuje 2 miliony Klientów. Oferujemy programy emerytalne, ubezpieczenia na życie, rozwiązania inwestycyjne oraz ubezpieczenia majątkowe. Aegon OFE jest czwartym otwartym funduszem emerytalnym na rynku. Na koniec 2018 roku zarządzał aktywami wartości 13,6 mld złotych.

Spełniamy oczekiwania zarówno dużych korporacji, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Chcemy być zaufanym partnerem w zakresie rozwiązań finansowych, a naszym celem jest pomoc w osiągnięciu bezpieczeństwa finansowego przez naszych Klientów.

Hady Kancelaria Prawa Gospodarczego i Prawa Pracy

Hady Kancelaria Prawa Gospodarczego i Prawa Pracy to butikowa kancelaria prawna specjalizująca się w pomocy prawnej, w tym pomocy przedprocesowej i procesowej, w obszarze szeroko rozumianych stosunków zatrudnienia. Kilkunastoletnie doświadczenie praktyczne, w tym w szczególności kilkunastoletnia praktyka procesowa, w rozwiązywaniu spraw trudnych. Reprezentacja procesowa w kilkuset postępowaniach sądowych. Naszym zadaniem jest pomagać klientowi. John Grisham.

House of Skills

to wiodąca marka na polskim rynku usług doradczo-szkoleniowych. Koncentrujemy się na tworzeniu takich warunków, w których ludzie chcą i potrafią zmienić w pożądanym kierunku swoje zachowania, postawy, działania. Wspólnie z naszymi klientami projektujemy i wdrażamy procesy rozwojowe, zmierzające do zmian  na trzech poziomach: pracowników, liderów i ich zespołów oraz całych organizacji. Działamy tak, aby inwestycje w rozwój ludzi i systemów zarządzania nimi przynosiły realny zwrot. Oferujemy doświadczenie oraz unikalny know-how wielu międzynarodowych partnerów. Na polskim rynku reprezentujemy m.in. The Ken Blanchard Companies, Hofstede Insights, Celemi, Fierce, Inc. Naszą przewagą jest nie tylko możliwość oferowania licencyjnych rozwiązań, ale również umiejętność zastosowania ich w polskich warunkach kulturowych. Eksperci House of Skills, w oparciu o wieloletnie doświadczenie współpracy z klientami oraz własne badania i niestandardowe pomysły, opracowują unikalne produkty. W tym roku świętujemy 25-lecie naszej działalności.

Instytut Gaussa sp. z o. o.

jest firmą konsultingową wspierającą Zarządy w zakresie podnoszenia sprawności organizacyjnej. Dysponuje własnymi metodami oraz narzędziami diagnostycznymi, dostosowanymi do realiów polskiego biznesu. Specjalizuje się w usługach związanych z:

•selekcją pracowników i kandydatów
•rozwojem kadry menedżerskiej
•badaniami typu „employee survey”
•podnoszeniem poziomu współpracy w organizacjach
•budową testów psychologicznych

Instytut Gaussa realizuje projekty w podejściu opartym na dowodach (evidence-based), łącząc sprawdzoną wiedzę z wielu dziedzin, w tym psychologii organizacji oraz nauk o zarządzaniu. Aktywnie promuje stosowanie wysokich standardów w obszarze HR. Od 3 lat Instytut Gaussa jest partnerem merytorycznym konkursu Top HR Manager. Efektem współpracy z Wolters Kluwer jest pierwszy w Polsce sytuacyjny test decyzyjny mierzący 4 kompetencje HR Managera: Komunikacja działań HR, Współpraca, Działania pro-biznesowe oraz Inicjatywa.

Rycak Kancelaria Prawa Pracy i HR

Rycak Kancelaria Prawa Pracy i HR to kancelaria adwokacko-radcowska, która prowadzi obsługę prawną podmiotów gospodarczych, w tym korporacji międzynarodowych oraz instytucji publicznych w zakresie wszelkich sprawa indywidualnego i zbiorowego prawa pracy, ochrony danych osobowych, prawa ubezpieczeń społecznych, sporów sądowych, opodatkowania świadczeń pracowniczych i różnych obszarów HR. Prowadzimy wewnętrzne postępowania wyjaśniające oraz zajmujemy się relacjami ze związkami zawodowymi.

Kancelaria jest partnerem w sieci Kancelarie RP objętej patronatem Dziennika „Rzeczpospolita”.

Na bazie wieloletniego doświadczenia Partnerów kancelarii w praktyce i teorii prawa prowadzimy otwarte i zamknięte szkolenia z zakresu naszych specjalizacji. W ramach projektu PRAWO PRACY W BIZNESIE prowadzimy tematyczne śniadania biznesowe i warsztaty w kilku miastach Polski.

Nasze publikacje w Polsce i za granicą wydajemy w największych renomowanych wydawnictwach prawniczych.

SmartLunch

W SmartLunch zapewniamy pracownikom dostęp do świeżych i różnorodnych posiłków organizując cały proces żywienia w firmie i ułatwiając rozliczanie zamówień. Z naszej platformy korzystają pracownicy, którzy otrzymując dofinansowanie, zamawiają posiłki bezpośrednio do pracy oraz pracodawcy, dla których SmartLunch jest inwestycją w wygodę i warunki pracy wszystkich zatrudnionych.

Softgarden

Softgarden to rozwiązanie dla procesów rekrutacyjnych na czasie. Za pomocą softgarden pracodawcy optymalizują doświadczenia kandydatów, lepiej wdrażają kadry kierownicze odpowiedzialne za zatrudnienie oraz skracają proces rekrutacji o ponad połowę. Dzięki zintegrowanemu managerowi rekomendacji pracodawcy mają większy dostęp do kandydatów w sieciach społecznościowych, korzystając przy tym z aktualnych kontaktów swoich pracowników. Oferty pracy można umieszczać na różnych kanałach dostępnych na ponad 300 giełdach pracy oraz za pomocą Active Sourcing można aktywnie pozyskiwać atrakcyjnych kandydatów z sieci talentów softgarden. Największe korzyści dla Employer Branding oferują bezprzewodowa, mobilna integracja opisu kariery i oferty pracy oraz unikalna forma komentowania softgarden. Pracodawcy automatycznie otrzymują informacje od kandydatów oraz nowych pracowników, które mogą udostępniać na swojej stronie internetowej oraz Kununu, a tym samym wzmocnić swoją pozycję w Internecie. Już ponad 700 renomowanych małych i dużych firm z różnych branż szuka najlepszych kandydatów przy użyciu łatwego do wdrożenia rozwiązania opartego na chmurze.

Sponsorzy

Francuski Instytut Gospodarki Polska

FIG Polska jest wiodącą firma doradztwa strategicznego, prowadzącą szkolenia i seminaria dla najwyższej kadry zarządzającej od 1996 roku.

W gronie klientów FIG jest ponad 60% firm z listy TOP 500 największych przedsiębiorstw w Polsce wg "Rzeczpospolitej"

Benefit Systems S.A.

Jesteśmy obecni na rynku świadczeń pozapłacowych od 17 lat, a od 2010 roku działamy również za granicą – na rynku czeskim, słowackim i bułgarskim. Wspieramy pracodawców, oferując im innowacyjne programy motywacyjne dla pracowników z zakresu sportu i rekreacji, kultury, rozrywki i turystyki.

Z naszych programów w Polsce i za granicą korzysta już ponad 800 tysięcy Użytkowników. Dynamicznie rozwijamy nasz flagowy produkt – Program MultiSport. Obecnie karta sportowa ma już ponad pół miliona Użytkowników, a ich liczba stale rośnie. Wspieramy zdrowy i aktywny tryb życia pracowników, a także działamy na rzecz rozwoju rynku fitness i szerokiego dostępu do obiektów sportowych.

Wiemy, że na nasz sukces składają się partnerskie relacje z naszymi Klientami i Partnerami.

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego to nowoczesna jednostka uczelniana oferująca wysokiej jakości usługi z zakresu kształcenia w toku studiów podyplomowych oraz prestiżowych programów MBA, a także szkolenia i doradztwo dla firm, instytucji oraz jednostek administracji publicznej i samorządowej. Centrum Kształcenia Podyplomowego buduje swoją ofertę w oparciu o najwyższe standardy merytoryczne oraz doświadczoną kadrę akademicką i ekspercką reprezentującą różne instytucje i sektory gospodarki. Misją Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego jest przygotowanie słuchaczy do osiągania sukcesów zawodowych poprzez samodzielne kształtowanie ścieżki kariery i zarządzanie swoim rozwojem w oparciu o specjalistyczną wiedzę, profesjonalne umiejętności oraz kwalifikacje.

Edenred

Jesteśmy silną, innowacyjną marką na rynku globalnym. Dostarczamy rozwiązania mobilne w zakresie motywacji i zaangażowania pracowników oraz budowania lojalności w biznesie, a co za tym idzie zwiększania sprzedaży na rynku B2B2C.
Swoim zasięgiem docieramy do 830.000 klientów korporacyjnych, 47 milionów użytkowników i 1,7 milionów partnerów afiliacyjnych w 46 krajach, z czego aż w 17 z nich pozostajemy niezmiennie liderem świadczeń e-płatniczych dla pracowników firm. 
Przez ostatnie 20 lat funkcjonowania na rynku polskim przeszliśmy ogromną transformację w kierunku pełnej digitalizacji portfolio naszych produktów - kart przedpłaconych z funkcją płatności mobilnych Google Pay™ i Apple Pay.
Obecnie,  Edenred Polska jest największym wydawcą kart przedpłaconych Mastercard w Polsce na rynku B2B. Karty są elastycznym i nowoczesnym narzędziem benefitów pracowniczych oraz systemów motywacyjnych i lojalnościowych dla partnerów biznesowych.

HRTec

HRtec Sp. z o.o. - realizując od 2003 r. projekty dla wielu organizacji zdobyliśmy duże doświadczenie w obszarze projektów rozwojowych, badawczych, a także narzędzi HR. Dostarczamy kompleksową wiedzę i narzędzia w zakresie innowacyjnych technologii zarządzania zasobami ludzkimi – przy wykorzystaniu zaawansowanego systemu HRsys.pl pomagamy zoptymalizować wszystkie procesy HR. Nasi doradcy pomogą Państwu usystematyzować prowadzone działania w organizacji, a efekcie zwiększyć ich efektywność.

HRsys to system, odpowiadający na potrzebę posiadania jednego kompleksowego narzędzia, pozwalającego na efektywne zarządzanie wszystkimi procesami HR w organizacji, a także wewnętrzną komunikacją, kadrami i finansami HR. Pozwala na obsługę całego cyklu życia pracownika w organizacji. Dzięki swojej rozbudowanej funkcjonalności, HRsys.pl pomaga w optymalizacji – szybszej organizacji, łatwiejszej koordynacji, lepszej dostępności do wyników – realizowanych projektów HR.

Główne wyróżniki HRsys:
1. Kompleksowość: jedno narzędzie – wszystkie procesy HR.
2. Dopasowywalność: pełne dostosowanie do potrzeb Klienta, integracja z systemami kadrowo-płacowymi, wielopoziomowa personalizacja.
3. Wsparcie merytoryczne: nie tylko system, ale też wsparcie w zakresie zaprojektowania wszystkich procesów, które będą prowadzone za jego pomocą.

Human Partner Sp. z o.o.

Doświadczaj wirtualnie. Rozwijaj się realnie. Przenieś swoich pracowników do wirtualnego świata, który będzie odzwierciedleniem sytuacji biznesowej. Nasze symulacje w wirtualnej rzeczywistości wykorzystywane podczas szkoleń, to jedyny taki produkt w Polsce.  Pozwalają popełniać błędy bez konsekwencji znanych z realnego życia i sukcesywnie się na nich uczyć. Uczestnicy otrzymują bodźce i podejmują decyzje w otoczeniu najbardziej zbliżonym do realnego - pełnym emocji wynikających z podejmowanych działań.

Od 2005 roku pomagamy firmom i pracownikom odkrywać i rozwijać ich potencjał. Dzięki nowoczesnym  i dopasowanym usługom nasi klienci są o krok dalej od konkurencji. Znamy aktualne trendy biznesowe i podsiadamy dostęp do różnorodnej wiedzy, którą dzielimy się z naszymi klientami. W naszej pracy posługujemy się innowacyjnymi narzędziami i technologiami.

MyBenefit

MyBenefit od lat wyznacza trendy na polskim rynku świadczeń pozapłacowych i jest liderem w dostarczaniu gotowych rozwiązań benefitowych.  Oferowana przez firmę Kafeteria MyBenefit to internetowa platforma służąca do kompleksowego zarządzania świadczeniami pozapłacowymi i programami motywacyjnymi. Kafeterię stosują zarówno korporacje jak i firmy zatrudniające 100 czy 200 pracowników. W tej chwili z szerokiej oferty gotowych świadczeń korzysta już ponad 200 000 pracowników z całej Polski. Dzięki współpracy z licznymi organizacjami - o zróżnicowanym potrzebach, strukturze czy kulturze organizacyjnej - MyBenefit może pochwalić się wiedzą i  bogatym doświadczeniem.  To pozwala firmie rozwijać Kafeterię i podejmować każde wyzwanie dotyczące wdrożenia benefitów.

Ostendi Global

Ostendi Polska tworzy zespół praktyków biznesu i pasjonatów badań psychometrycznych. Od lat dostarczamy profesjonalne narzędzia psychometryczne, testy i ankiety, badające poziom przejawianych przez pracowników kompetencji. Nasze testy, ankiety i kwestionariusze na codzień pomagają odkrywać talenty i potencjał pracowników różnych organizacji biznesowych.

Skilo

Skilo to intuicyjne i przyjazne pracownikom narzędzie, które pomaga w budowaniu relacji w firmie i ułatwia proces zarządzania HR w całej organizacji. System usprawnia i upraszcza proces pozyskiwania, rozwoju i angażowania talentów, jednocześnie stanowiąc platformę społecznościową i bazę wymiany wiedzy. Skilo, będące kompleksowym rozwiązaniem, kreuje efektywny employee experience, umożliwiając komunikację i zwiększając zaangażowanie osób w firmie. Narzędzie obejmuje kluczowe obszary związane z pracownikami, takie jak: rekrutacja, wdrażanie, rozwój, ocena, szkolenia, wynagrodzenia i benefity czy samoobsługa. Chcesz wiedzieć więcej? Pomyśl o ludziach, nie o procesach i odwiedź stronę www.skiloHR.com

Skrivanek

Firma Skrivanek zapewnia klientom kompleksowe rozwiązania językowe, ułatwiając im rozwój i skuteczną komunikację na całym świecie. Koncentrujemy się na wprowadzaniu innowacyjnych i efektywnych metod nauki języków obcych, a także zapewnieniu klientom wysokiej jakości obsługi.

Dopasowując się do indywidualnych potrzeb i możliwości Klientów, opracowujemy szyte na miarę programy nauczania, dobieramy odpowiednie metody szkolenia, a także gwarantujemy wsparcie metodyczne, systemy raportowania i stałe monitorowanie postępów uczestników.

Szeroki wachlarz rozwiązań językowych pozwala nam sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.

Partnerzy medialni

Personel Plus

Magazyn Personel Plus to fachowy miesięcznik dla branży HR. Skierowany jest do dyrektorów i specjalistów działów HR, właścicieli firm, szefów działów szkoleń oraz wszystkich zainteresowanych tematyką prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi i coachingu.

Przedstawia polskich HR-owców, ich opinie i doświadczenia organizacji, które reprezentują. Materiały autorstwa ekspertów i praktyków z branży HR: szefów działów HR największych polskich firm, prezesów i czołowych konsultantów firm rekrutacyjnych, doradztwa personalnego, szkoleniowych, konsultingowych i doradczych, a także szefów organizacji związanych z polskim HR-em, trenerów, coachów, oraz specjalistów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych publikowane na łamach Personelu Plus są inspiracją do wdrażania zmian w organizacjach, dalszego dzielenia się wiedzą w dziedzinie HRM oraz rozwoju osobistego i pracowników.

Prawo.pl

Prawo.pl to nowy serwis informacyjny Wolters Kluwer Polska, który jest połączony z systemem LEX – największą prawną bazą wiedzy w Polsce. Serwis zawiera codzienne informacje z zakresu prawa, podatków, ale także tematyki kadrowej, samorządowej, zdrowotnej czy oświatowej. Znajdują się w nim zarówno tzw. newsy prawne, jak i opinie, komentarze, wywiady oraz aktualne orzeczenia i interpretacje.

Serwis jest tworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy prawnych, którzy pracowali w ogólnopolskich opiniotwórczych mediach.

Prawo.pl - Całe prawo w jednym miejscu!

Back to Top